فروش عمده لباس زنانه ترك زيبا و شيك

به بروزترين مجله خبري شهر كرمانشاه خوش آمديد

فرش مربعي و نكاتي درباره ي خريد آن
شيائومي Mi Mix Fold رسما رونمايي شد
فرش طلاكوب چيست؟
رونمايي از محصول جديد فرش ماشيني ابريشم
10 عاملي كه به فرش ماشيني آسيب وارد ميكند
تفاوت فرش ماشيني اكريليك و ابريشم
چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

فروش عمده لباس زنانه ترك زيبا و شيك

اين همه سخت گيري براي توليد به اين دليل است كه محصولي كه توليد مي شود پس از شستشو خراب نشود و يا رنگش نرود. برند ماوي جي شلوار هاي زيادي را در رنگ بندي هاي مختلف و طرح هاي متفاوت وارد ايران و ديگر كشور هاي مجاور وارد نموده كه طرافداران بسياري هم دارد. ماوي براي قرار گرفتن در فروشگاه هاي بزرگ و كشور هاي بزرگ همچون ايالات متحده از استراتژي جالبي استفاده كرد. دفاكتو در تاريخ ۲۰۰۳ ميلادي شروع به كار و اولين فروشگاه خود را در سال ۲۰۰۴ افتتاح كرد و پس از آن به سرعت تبديل به يك برند پيشتاز در عرصه پوشاك و فشن تركيه شد.

پيدا كنيد. فروشگاههاي ايپكيول همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز هستند. همچنين اگر آنلاين از سايت ايپكيول خريد كنيد، شانس استفاده از تخفيفهاي هيجان انگيز اين برند را خواهيد داشت. ايپكيول همچنين اپليكيشنهاي مخصوص سيستم عامل اندرويد و iOS دارد كه خريد را براي شما راحتتر ميكند. برند پنتي (Penti) از سال ۱۹۵۰ با دو شركت جداگانه كه توسط برادران مويس و ياسف كاريو تاسيس شدند، آغاز شد.

امروز دفاكتو دومين شركت فعال و بزرگ از بين بيش از ۳۰۵ شركت عظيم توليدات پوشاك تركيه است و داراي ۳۲۴ فروشگاه داخل تركيه و ۱۲۳ فروشگاه خارج از تركيه ميباشد. كالكشنهاي دفاكتو با توجه ويژه به اقليم، فرهنگ و زندگي مردم هر كشور و منطقه تهيه شده است. در ۵۰ كشور ديگر نيز فروشگاه و نمايندگيهاي جديد و فعال تاسيس كند و همچنين از طريق فروش آنلاين محصولات، تجارت خود را به بيش از ۱۰۰ كشور ديگر نيز گسترش دهد. 

مد نيست بلكه با توجه به فرهنگهاي مختلف به دنبال الهام بخشي به صنعت مد هم هست. كوتون براي كساني طراحي ميكند كه ميخواهند، سريعتر از همه با مدها و ترندهاي روز همراه شوند. بنابراين يكي از اهداف اصلي برند كوتون اين است كه به بزرگترين برند fast fashion يا مد سريع تبديل شود. برند ايپكيول Ipekyol محصول موفق ديگري از كشور تركيه است كه در زمينه پوشاك، كيف، كفش و اكسسوري بانوان فعاليت دارد.

در همين زمان، كوتون ارائه دسته هاي جديدي از محصولات نظير لباس هاي ميهماني، لباس هاي شنا و ساحل، لباس هاي جين و لباس هاي سايز بالا را آغاز كرد. هر سال كوتون بيش از ۲۰ هزار مدل جديد ارائه مي كند. به طور ميانگين مي توان گفت در هر روز ۵۵ مدل جديد توسط كوتون معرفي مي شوند. اولويت كوتون ارائه محصولاتي با قيمت مناسب است كه مورد پسند مخاطبان باشد.

برند پنتي در حال حاضر بيش از ۳۰۰ فروشگاه در سراسر تركيه، ۱۰۶ فروشگاه در ۲۹ كشور مختلف و صادرات به ۴۳ كشور جهان را دارد كه از اين حيث آمار خوبي را از خود به جاي گذاشته است. تعداد فروشگاه ها بطور مداوم در حال رشد بوده و توسط دفاتر فروش واقع در انگلستان، روماني، اوكراين و اسپانيا در حال تكميل هستند. شركت پنتي (Penti)، اولين شركتي است كه براي اولين بار در سال ۱۹۹۱، Lyca را در جوراب هاي نازك زنانه استفاده كرد و با جوراب مدل “Fit15” انقلابي در اين صنعت ايجاد كرد.

براي كساني كه هر گونه نگراني در مورد دقيقا كجا و همچنين راهنمايي در مورد چگونگي استفاده از خريد لباس زنانه ترك ، شما احتمالا مي توانيد با ما در صفحه وب تماس بگيريد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.