تفسير دعاي روز بيست و سوم ماه رمضان

به بروزترين مجله خبري شهر كرمانشاه خوش آمديد

فرش مربعي و نكاتي درباره ي خريد آن
شيائومي Mi Mix Fold رسما رونمايي شد
فرش طلاكوب چيست؟
رونمايي از محصول جديد فرش ماشيني ابريشم
10 عاملي كه به فرش ماشيني آسيب وارد ميكند
تفاوت فرش ماشيني اكريليك و ابريشم
یکشنبه ۳۱ فروردین ۰۴

تفسير دعاي روز بيست و سوم ماه رمضان

به گزارش خبرگزاري مجله رز؛ در توصيف بيست مانند ماه مبارك رمضان به نام خدا “پروردگارا خداي من ، مرا از گناهان و گناهانم بردار و قلبم را پاك كن تا قدرت تو را بيازمايد يا از اثر گناهان من بكاهد.” “خدايا ، من يك ماه شرم مي آورم كمبود شديد به نوعي است و …

تفسير دعاي روز بيست و سوم ماه رمضان https://rosemag.ir/2021/05/06/تفسير-دعاي-روز-بيست-و-سوم-ماه-رمضان/ مجله رز Thu, 06 May 2021 05:01:35 0000 مجله اجتماعي https://rosemag.ir/2021/05/06/تفسير-دعاي-روز-بيست-و-سوم-ماه-رمضان/ به گزارش خبرگزاري مجله رز؛ در توصيف بيست مانند ماه مبارك رمضان به نام خدا “پروردگارا خداي من ، مرا از گناهان و گناهانم بردار و قلبم را پاك كن تا قدرت تو را بيازمايد يا از اثر گناهان من بكاهد.” “خدايا ، من يك ماه شرم مي آورم كمبود شديد به نوعي است و …

به گزارش خبرگزاري مجله رز؛ در توصيف بيست مانند ماه مبارك رمضان

به نام خدا

“پروردگارا خداي من ، مرا از گناهان و گناهانم بردار و قلبم را پاك كن تا قدرت تو را بيازمايد يا از اثر گناهان من بكاهد.”

“خدايا ، من يك ماه شرم مي آورم كمبود شديد به نوعي است و سعي خواهم كرد قلبم به قلب افتاده باشد گناهان خطا.”

سخنراني بيست و سوم ماه رمضان

نياز به شستن برزخ

اولين جمله خداوند براي شستن گناهان ما. “گناهان من را ببخش”: پروردگارا ، گناهان ما را بشوي و جمله اي را كه مي گوييم: “خداوندا!” ما پرداخت ها را ناقص مي كنيم. “اين شستن گناهان به عنوان استعاره است. او گناه كثافت و خاك را تشبيه مي كند. اما اگر كسي بيش از لباس در برابر بدن خود بيايد؟ شما با آب شستشو مي كنيد ، اما او واقعاً كافي نيست كه به مزاياي آن توجه كند ، انگار كه نعمت آب فوايدي دارد كه باعث تميز و پاكي ما مي شود ، زيرا ما هرگز نمي توانيم به اندازه كافي از شما تشكر كنيم. آرزو داريم كه از شر گل و لاي خلاص شويم؟ اگر آب روي گل نداريد و كود از بين نمي رود!

به طور خلاصه ، اگر به نجاست انسان ، آب بدن را مي شويد. ، آيا آلودگي و ناپاكي است ، گناه يك رابطه انساني است كه آنها با روح روح من دارند.

آنچه ذهن او را تغيير داده و روح را پاك مي كند

هوس آلودگي و روحيه مردي كه در رطوبت شسته شد. اما بيروني كثافت و با آب شسته شده است. اما پليديهاىباطنى كه در قلب و روح آدم است ، آنچنان نيست كه باآب شسته شود ، ديگر پروردگار عالم است ، چيزهاي ديگر رابراى شستن اين پليديها قرار دارد كه همان توبهاست. هنگامي كه آب توبه ، مرد كثيفي ، كثيفي ، و در تاريكي افكار و مقاصد قلب خود را مي شويد. دوباره در هر صورت ، درخواستي كه ما مي خواهيم آلودگي گناهان را از ما بشوييم و اين ساعت ، روح خود را به سينه آلوده كنيم. عدالت خدا ، مجازات اين ما باشيم ، از گناهان بدي كه انجام داده ايم توبه كنيم. ما براي بخشش گناهان متأسفيم ، از اين رو مي توان آن را خواند اگر داراي ويژگي نماز است ، به ويژه در حال اين مسئله از گناه بودن شما جلوگيري مي كند.

عيب تفاوت را ببينيد

قسمت اول چنين اقتضا مي كند ، خدايا! من برزخ گناهانم را تميز مي كنم و خاك را مي شستم ، و در جمله دوم دعاها به گناه خود عليه من اعتراف مي كنند. اكنون هر موضوعي وجود دارد كه در مورد آن گفته شود: تفاوت گناه و گناه چيست؟

براي عملكرد مناسب يك مرد. به عبارت ديگر ، هيچ عملي براي انجام گناه يا پاداش لازم نيست. به عنوان مثال ، اگر حرف بدي بزنيد ، به شما اشتباه مي گويند. اما هنوز هم در يك مرد رذيله وجود دارد ، گفته مي شود كه اين گناه است كه نقص خاصي ندارد. به عنوان مثال ، يك صفت از آنها منفور باشد؛ يا اين صفتي است كه ذخيره مي شود مايل به دادن است ، او نمي تواند. يا تصرف صفت عاشق مالكيت است و صفت. اين خود گناه نيست؛ اما اگر مرد كاري را دوست ندارد كه اين كار را انجام دهد ، كه صلاح خود او نيست ؛ براي تحقق بخشيدن به افراد مناسب ، در عين حال بياييد بگوييم عشق بد. با اين حال ، اين تقصير ذهن است كه گناه نكرده است. اما غالباً اين نيازهاي معنوي مي تواند منبع گناه باشد.

سرانجام ، اشكالاتي كه وجود دارد عدم رفتار به عنوان يك گناه است. با اين حال ، آنها تحت پوشش قرار نمي گرفتند. امور مالي خودم و غرور ، اختلافات و موارد ديگر را متعهد كرده ام. اين همان چيزي است كه او در آيه اول دعا مي گويد ، خدايا! ما را از گناه پاك كن. وي اظهار داشت: “گناه من عليه من” ، اين است كه خدا گناهان ما را از طريق توبه ببخشد ، اما براي ما كه منبع گناه هستيم. و دوباره ، منبع گناه. به عنوان مثال ، اين بزرگوار ما با حديث سر و كار خواهيم داشت از پيامبر ، كه فرمود:

“تمام گناهان عشق در پايتخت جهاني است” يعني: سكولار يا وابسته به آن. بر اين اساس ، عشق به جهان ، بالاترين ميزان اشتباهاتي است كه پايگاه منجر به انسان شده است. بنابراين مي توان از گناهان و گناهان ذهن كه از گناهان آينده نشأت مي گيرند ، گذشت كرد. به همين دليل است كه مي گوييم: خدايا! از طريق ناقص بودن ما نيز ، خودخواهي ، خودمحوري و خودبزرگ بيني و بخل است كه اخلاق ناپسند را از ما دور مي كند ، و او مي گويد: “بررسي ارادت قلب با قلب. آزمون ايمان.

دين در قلب: در ميان تقوا ،

تقوا ، شما با گناه نكردن. طبق سومين ، چهارمين نكته در دولت اين است كه قلب و روح كاري را انجام مي دهد كه وي درباره وضعيت اصلاح ، يعني دين در قلب ، تصور مي كند. براي اينكه ما احترام بگذاريم ، و قطعات و مقالات آن ، مثلاً اگر دست خود را بگذاريد ، و گناه نكنيد ، يعني در تقواي اعضاي اعضاي بدن و اعضاي آنها ، بلافاصله پادشاه فرستاد ، و اگر پاي تو گناه نكند ، و براي اعضا نيز غير از اين باشد ، اگر ما در اعضاي مذهبي و مفاصل و مفصل ها بيرون بياييم ، گناه نمي كند. البته اصل تقوي قلب است ، يعني فرد در حدي است كه در حالت پرهيز و حفظ گناه در قلب و قلب است كه باعث اندام گناه آنها مي شود. اين مركز تقواي فرزندي قلب ما است. اين زحمت است ، و زحمت است ، و اين ، زحمت است ، بايد انجام شود ، و اين همان چيزي است كه تو ثابت كردي قلب من با من است ، و قلب فرزند من خداپرستي زندگي است.

در پايان ، ما مي گوييم: “اي مقيل ، تأثيرات موذن” بدين معناست كه شخصي كه سريعترين بهانه را دريافت مي كند ، و كساني كه گناه كرده اند ، و او از شما عذرخواهي مي كند ، شما بهانه هايي را مي پذيريد ، و گناه آنها را مي آمرزيد. ، ما از شما مي خواهيم كه خطاهاي بازه زماني مشخص شده ما و ما را ببخشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.