فرش مربعي و نكاتي درباره ي خريد آن
شيائومي Mi Mix Fold رسما رونمايي شد
فرش طلاكوب چيست؟
رونمايي از محصول جديد فرش ماشيني ابريشم
10 عاملي كه به فرش ماشيني آسيب وارد ميكند
تفاوت فرش ماشيني اكريليك و ابريشم
چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

سيدصالحي: پرسپوليس فقط با غيرتش به فينال رسيد/ اولين اشتباه، آخرين اشتباه است

بازيكن سابق پرسپوليس ناميده مي شود ، “در بازي هاي بزرگ ، اولين خطا نهايي مي شود و اشتباه اولسان مي تواند از اين تجربه استفاده كند.” در مصاحبه اي با مجله رز ، سيد مهدي سيد صالحي گفت كه شكست پرسپوليس ، تيم و نايب قهرمان دو تيم اولسان در ابتداي بازي ، بازي …

The post سيدصالحي: پرسپوليس فقط با غيرتش به فينال رسيد/ اولين اشتباه، آخرين اشتباه است appeared first on مجله رز.

سيدصالحي: پرسپوليس فقط با غيرتش به فينال رسيد/ اولين اشتباه، آخرين اشتباه است https://rosemag.ir/2020/12/20/سيدصالحي-پرسپوليس-فقط-با-غيرتش-به-فينا/ مجله رز Sun, 20 Dec 2020 01:13:31 0000 مجله ورزشي https://rosemag.ir/2020/12/20/سيدصالحي-پرسپوليس-فقط-با-غيرتش-به-فينا/

بازيكن سابق پرسپوليس ناميده مي شود ، “در بازي هاي بزرگ ، اولين خطا نهايي مي شود و اشتباه اولسان مي تواند از اين تجربه استفاده كند.” در مصاحبه اي با مجله رز ، سيد مهدي سيد صالحي گفت كه شكست پرسپوليس ، تيم و نايب قهرمان دو تيم اولسان در ابتداي بازي ، بازي …

The post سيدصالحي: پرسپوليس فقط با غيرتش به فينال رسيد/ اولين اشتباه، آخرين اشتباه است appeared first on مجله رز.

بازيكن سابق پرسپوليس ناميده مي شود ، “در بازي هاي بزرگ ، اولين خطا نهايي مي شود و اشتباه اولسان مي تواند از اين تجربه استفاده كند.”

در مصاحبه اي با مجله رز ، سيد مهدي سيد صالحي گفت كه شكست پرسپوليس ، تيم و نايب قهرمان دو تيم اولسان در ابتداي بازي ، بازي به اولسان رسيد و در تركيبي از كار فشار آورد. اگر قبلاً انتشارات دانشگاه اولسان فرد قدرتمندي بود ، نقطه ضعف در بين مردم با مردان تيم مقابل است. همانطور كه او صحنه اي را ترك كرد كه خط دفاعي اولسان در مقابل كوبه آلبرت مرتكب خطا شد و خطاي رخ داده در اين بازي و مهدي عبدي مي تواند دردها را باز كند.

او به پايان رسيد مجازات از قصد ناشي از عدم است

وي گفت: “هدف خاص تا زماني كه او نه تنها در آن لحظه 40 دفاع كرد و بازيكناني كه تيم در مقابل حملات در چشمان آنها بود ، اما پس از به ثمر رساندن گلها و اهداف براي افزايش اعتماد به نفس افزايش يافتند.” براي هر نبرد از غم و اندوه بزرگ و هوشيار باشيد ، بنابراين حداقل 10 دقيقه پس از گلزني ، گناه نيست ، بلكه اين از تجربه است و منجر به اعدام هافبك اولسان به آنها مي شود. البته اگر بازي مجبور باشد به قفل برگردد ، غير از 1-0 بازي تساوي است.

پرسپوليس حمله مي كرد و مي رفت

بازيكني به نام پرسپوليس دليل گل سابق آن پس از دو برابر شدن پرسپوليس است و افزود: ترس از پرسپوليس پنهان اولسان كم شد و پير و بازنشسته. در غير اين صورت يك توپ بود و عقب نشيني مي كرد و با عجله به اولسان دشمن پرسپوليس بود. از آنجا كه ايجاد شده مي تواند بيشتر به مكانهاي تفريحي عمومي متمركز شود و از عمق منبع دفاعي تيم دفاع استفاده كند ، امتيازات پنالتي ديگر براي تمركز بر نياز مناسب برمي گردد.

در بازي هاي بزرگ ، آخرين خطا است

وي افزود: سيد جلال حسيني بسيار عالي بازي كرد ، اما همچنين از يك سري اتفاقات رخ داده ، استفاده مي كند و تجربه بازي را بالا مي برد و برنده است. اول استفاده از تيم به جاي جلو بودن بسيار اولسان تلاش كرد تا وسط مالكيت پرسپوليس را جلو بكشد ، اما برعكس ، ما بايد از آن اجتناب كنيم. اما بازي ، پرسپوليس ، 100٪ جايي در پايان تير دروازه حريف نداشت ، پرسپوليس ، ممكن است با شرايط زندگي ما انجام شود ، قادر به اولسان نيست. و بازي هاي بزرگ اولين خطاي اولسان هستند و مي توانند از اين تجربه استفاده كنند.

اين بازيكني است كه نمي توان خسارت را مقصر دانست

سيد صالحي فوتبال را خطاهاي زيادي خواند و اگر مشكلي پيش نيايد گفت مهدي شيري واقعاً مي فهمد كه پرش به بيرون انجام مي شود اما در حال حاضر هيچ كس در همه رنگها اشتباه نمي كند. با تمام توجه لازم براي گرفتن فوتباليست ها تا با تمام قدرت بازي كنند. اين نيز هدف مشيت كار شيري مهدي است ، بنابراين به يك شيوه و نمره مگر اينكه سرمايه گذاران آن را بپذيرند. اين آسيب به يك بازيگر وارد نشده است ، اما او به وضوح به داشتن يك پيشرفت كامل در تيم A ، پرسپوليس ، مشهور است ، اين در غياب اتفاقاتي است كه ما در زندگي خود تجربه كرده ايم مختصر و براي بهبود شرايط جام است و مي تواند به عنوان قهرماني برسد.

اگر هنوز هم باشد ، به خاطر غيرت مردانگي: ايوان

وي در پاسخ به اين س whyال كه چرا تيم هاي فوتبال ايران قهرمان مي شوند ، گفت: از نظر سخت افزاري و نرم افزاري در تيم هاي خليج فارس و شرق آسيا پشت سر تيم ها هستيم. اگر هنوز هم باشد ، به خاطر غيرت مردانگي: ايوان. با اين حال ، ما موفق نشديم ، و زيرساخت هاي قانون خود را ساختيم ، اما چيزي ساختيم. اگر ما مي خواستيم به قهرماني برسيم ، اين براي شما خواهد بود ، اين زيرساخت اصلي اين است كه زمان براي انجام خداي ما ، و انواع باشگاه وجود ندارد. تا آنجا كه مشكلات مالي ما تيم هايي را در ايران مي بينيم.

همه چيزهايي كه او دارد ، در همان زمان ما فرم را مي خواهيم و در ارابه هاي آنها قرار مي دهيم ،

سيد صالحي در پايان گفت: مسئله ديگر موقعيت ما در آسيا است. “ما افرادي هستيم كه نفوذي براي كمك به تيم هاي خود نداريم. تنها بازيكن عملكرد تيم را داريم و همه فكر مي كنند كه نبايد با يك تيم براي يك قهرمان باشد. ما در آسيا قدرتمند هستيم ، نه تنها نمي خواهيم كه باشيم تا زماني كه به يك ميثاق ، ميثاق باشگاه ها ، سازمان ، و شما نمي خواهيد پس از او بسته شود ، و مردانه انجام دهيد.

پيام آخر

The post سيدصالحي: پرسپوليس فقط با غيرتش به فينال رسيد/ اولين اشتباه، آخرين اشتباه است appeared first on مجله رز.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.