كشف شگفت انگير كالسكه متعلق به رم باستان

به بروزترين مجله خبري شهر كرمانشاه خوش آمديد

فرش مربعي و نكاتي درباره ي خريد آن
شيائومي Mi Mix Fold رسما رونمايي شد
فرش طلاكوب چيست؟
رونمايي از محصول جديد فرش ماشيني ابريشم
10 عاملي كه به فرش ماشيني آسيب وارد ميكند
تفاوت فرش ماشيني اكريليك و ابريشم
چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

كشف شگفت انگير كالسكه متعلق به رم باستان

به گفته Born؛ باستان شناسان دستورالعمل تشريفاتي منحصر به فردي از مربي متعلق به روم باستان را از خانه پمپئيان در خارج از روستا كه توسط فوران آتشفشان در سال 79 پس از ميلاد دفن شده است ، كشف كرده اند. بنابراين ما اغلب برنج را مي بينيم ، و قلع ، مي شود يك …

كشف شگفت انگير كالسكه متعلق به رم باستان https://rosemag.ir/2021/03/01/كشف-شگفت-انگير-كالسكه-متعلق-به-رم-باستا/ مجله رز Mon, 01 Mar 2021 03:18:35 0000 مجله اجتماعي https://rosemag.ir/2021/03/01/كشف-شگفت-انگير-كالسكه-متعلق-به-رم-باستا/ به گفته Born؛ باستان شناسان دستورالعمل تشريفاتي منحصر به فردي از مربي متعلق به روم باستان را از خانه پمپئيان در خارج از روستا كه توسط فوران آتشفشان در سال 79 پس از ميلاد دفن شده است ، كشف كرده اند. بنابراين ما اغلب برنج را مي بينيم ، و قلع ، مي شود يك …

به گفته Born؛ باستان شناسان دستورالعمل تشريفاتي منحصر به فردي از مربي متعلق به روم باستان را از خانه پمپئيان در خارج از روستا كه توسط فوران آتشفشان در سال 79 پس از ميلاد دفن شده است ، كشف كرده اند.

بنابراين ما اغلب برنج را مي بينيم ، و قلع ، مي شود يك كالسكه مربع كوتاه ميله آهني.

700 متري شمال شهر ، نزديك ديوارهاي خانه ، ظرف قديمي از اصطبل هاي پومپي بود.

مفاهيم اوسانا ، مدير مركز باستان شناسي پمپئي از آنجا كه اين كالسكه اولين نوع از اين نوع در منطقه بود.

در نتيجه در اين منطقه وسايل نقليه سنگين كار مي كنند و به دليل ترجمه است ، اما ديگر هيچ وسيله نقليه تشريفاتي حفاري نمي شود.

پمپئي در زير خاكستر اين شهر با ساكنان ايتاليا و در كوه در سال 79 به خاك سپرده شد. وي بيش از 1500 سال در شهر به خاك سپرده شد و شيوع اين مرگبار به طور تصادفي در سال 1599 كشف شد.

شي باستاني

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.