عسل كنار اصل و خواص بي نظير آن

به بروزترين مجله خبري شهر كرمانشاه خوش آمديد

فرش مربعي و نكاتي درباره ي خريد آن
شيائومي Mi Mix Fold رسما رونمايي شد
فرش طلاكوب چيست؟
رونمايي از محصول جديد فرش ماشيني ابريشم
10 عاملي كه به فرش ماشيني آسيب وارد ميكند
تفاوت فرش ماشيني اكريليك و ابريشم
چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

عسل كنار اصل و خواص بي نظير آن

هردو طعم و مزه خاص خودشون رو دارند.گون عطر و طعم ملايم دارد و شيريني آن نه زياد و نه كم مي باشد و با اكثر سليقه ها سازگار مي باشد. درمان كم خوني. درمان دردهاي مفصلي و استخواني.درمان گرفتگي سينه و حنجره و بهبود گرفتگي صدا.كاهش عوارض شيمي درماني . در اين حالت به …

عسل كنار اصل و خواص بي نظير آن https://rosemag.ir/2021/08/12/عسل-كنار-اصل-و-خواص-بي-نظير-آن/ مجله رز Thu, 12 Aug 2021 17:28:11 0000 مجله عمومي https://rosemag.ir/?p=5016 هردو طعم و مزه خاص خودشون رو دارند.گون عطر و طعم ملايم دارد و شيريني آن نه زياد و نه كم مي باشد و با اكثر سليقه ها سازگار مي باشد. درمان كم خوني. درمان دردهاي مفصلي و استخواني.درمان گرفتگي سينه و حنجره و بهبود گرفتگي صدا.كاهش عوارض شيمي درماني . در اين حالت به …

هردو طعم و مزه خاص خودشون رو دارند.گون عطر و طعم ملايم دارد و شيريني آن نه زياد و نه كم مي باشد و با اكثر سليقه ها سازگار مي باشد. درمان كم خوني. درمان دردهاي مفصلي و استخواني.درمان گرفتگي سينه و حنجره و بهبود گرفتگي صدا.كاهش عوارض شيمي درماني .

در اين حالت به احتمال زياد ميتوانيد ميزان ساكارز را هم تا حدي تشخيص دهيد. اما اگر بخواهيد از ميزان دقيق ساكارز و ساير مشخصات عسل مطلع شويد بايد به آزمايشگاههاي معتبر كه تعدادشان هم كم نيستند مراجعه كنيد. بنابراين غلظت نيز نمى تواند عامل تعيين كننده براى تشخيص كيفيّت عسل باشد.

اما بسياري از آنها تنها شربت شكر با مقدار كمي عسل مخلوط شده است. عوامل مختلفي در سرعت رس بستن عسل طبيعي دخيل است ، از جمله نوع قندهاي تشكيل دهنده عسل ، مقدار گرده و پولن موجود درآن ، دماي محيطي كه عسل در آن نگهداري ميشود و … هر روز صبح مقدار ۳ گرم ژل رويال با عسل مخلوط شده و با سياه دانه مصرف شود .

دمنوش دانه كنار آرامبخش است و براي رفع استرس و تقويت سيستم اعصاب مفيد است. در انواع بيماريهاي ويروسي شربت عسل كه به طرز تهيه آن اشاره شد، يك داروي اصلي براي رفع عارضه محسوب ميشود. يكي از چشمگيرترين فوايد عسل كنار، توانايي آن براي جلوگيري از بيماريهاي قلبي و جلوگيري از حملات قلبي است. اين عسل براي پيشگيري از بيماريهاي قلبي عروقي مفيد است.

براي مثال عسل بهارنارنج يا عسل كنار عطر فوق العاده اي دارند اما گاهي نيز پيش مي آيد كه زنبورها از گياهاني تغذيه ميكنند كه عطر خاصي ندارند، بنابراين عسل توليد شده با وجود اينكه طبيعي است ممكن است عطر و طعم ملايم و معمولي داشته باشد. اگر زنبورعسل در منطقهاي باشد كه درصد وجود گياهان كنار بيشتر بوده و فقط از شهد اين گياه تغذيه كند، عسل تك گياه كنار به دست ميآيد.

عسل گون و كنار از چه گياهي و از كدام منطقه به دست مي آيند ؟ عسل گون ازيك گياه خودرو و كوهستاني به نام گون بدست مي آيد . پس خواص دانه هاي كنار در تركيب طبيعي به نام عسل كنار معجزه سلامتي و آرامش محسوب ميشود.

۱- ميزان ويتامين C در كنار زياد است به همين دليل سيستم ايمني بدن را تقويت كرده و منجر به كاهش احتمال سرماخوردگي و بيماري هاي عفوني خواهد شد.

۲- با توجه به اين كه ميزان كلسيم، فسفر و آهن در ميوه كنار زياد است به همين دليل به عنوان يك ميوه بسيار مغذي به ويژه براي خانم هاي باردار معرفي شده است. خريد عسل كنار و مصرف آن از آنجا كه مواد مغذي قدرتمندي دارد، ميتواند در افزايش سلامتي و تقويت قواي جنسي نيز مؤثر باشد. آهن و فسفر موجود در ميوه كنار به ساخت گلبولهاي قرمز خون كمك ميكند.

آزمايشگاه هاي معتبر عسل براي تشخيص خلوص عسل و محاسبه ميزان قند افزودني به آن به مصرف كنندگان كمك مي كنند. با آشكار شدن تركيبات و خواص ژل رويال و به خصوص عدم عوارض جانبي اين داروي طبيعي نه تنها در طب مدرن بلكه در طب سنتي نيز سفارش هاي بسياري به مصرف اين ماده مي كنند.

از عسل در طب سنتي به عنوان مادهاي بهشتي و شفابخش ياد شده است. براي مثال در درمان انواع سرطان ها به خصوص سرطان سينه و سرطان رحم در طب سنتي توصيه مي شود . ميزان آنتي اكسيدان عسل سياه ميتواند به درمان سرطانها و انواع ويروس به بيماران كمك كند. يكي از تفاوت هاي عمده بين اين دو عسل تفاوت در ميزان ساكاروز هست.

يكي از ويژگي هاي عسل طبيعي پايين بودن ميزان ساكاروز آن مي باشد اما برخلاف تصور عموم عسل كنار اگر هم كاملا طبيعي باشد باز هم ميزان درصد ساكاروز آن بالاي بيش از 5 درصد مي باشد و اين به معني طبيعي نبودن آن نيست.

اما درصد ميزان ساكاروز عسل گون 3 درصد و حتي كمتر از 3 درصد نيز مي باشد.به همين دليل ميزان مصرف عسل گون از كنار بيشتر مي باشد و افراد به دليل پايين بودن ساكاروز آن مي توانند ان را بصورت مداوم استفاده كنند.

نكته قابل توجه كه اينجا بايد در نظر داشت اين است كه افرادي كه ديابت دارند عسل گون طبيعي براي آن ها مناسبتر مي باشد و در مصرف عسل كنار بايد با پزشكشان مشورت كنند. اما اين موضوع به اندازه اي تاثير منفي در ذهن مصرف كنندگان ايجاد كرده كه از يك سو مشكل بزرگي براي توليد كنندگان در جريان عرضه به بازار به وجود مي آورد و از سوي ديگر براي مصرف كنند گان از نظر طبيعي بودن عسل مايع، شك و شبه ايجاد مي كند.

يكي از مشخصه هاي ظاهري و منحصربه فرد عسل كنار وجود كف در اطراف عسل است. از خواص عسل كنار در طول روز به عنوان صبحانه يا ميان وعدهاي مقوي در طول روز يا قبل از خواب استفاده كنيد. ما را تا پايان مقاله همراهي كنيد.

طراح گرافيك از اين متن به عنوان عنصري از تركيب بندي براي پر كردن صفحه و ارايه اوليه شكل ظاهري و كلي طرح سفارش گرفته شده استفاده مي نمايد، تا از نظر گرافيكي نشانگر چگونگي نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد.

همين امر جريان خون در رگها را به شكل منظمتري شكل ميدهد و اكسيژنرساني به بافتها با سرعت بيشتري انجام ميشود. در سالهاي اخير زنبورداران اقدام به استفاده از سموم كشاورزي آفت كش نموده اند كه باعث بي كيفيت و يا ناسالم شدن موم شده است .

زماني كه از كيفيت و اصل بودن عسل خود مطمئن شديد، بايد به روش درست نگهداري از آن فكر كنيد. عسل ارگانيك عسلي است كه در تمامي مراحل توليد و فرآوري آن از هيچ نوع ماده سمي و شيميايي و آنتي بيوتيكي استفاده نشده باشد.

يعني زنبوردار از هيچ نوع ماده براي عمل آوري عسل به زنبوران عسل نخورانده باشد و حتي از آفت كش ها و داروها هم براي مبارزه با بيماري ها و افت هاي احتمالي زنبوران در فرايند توليد استفاده نكرده باشد همچنين محل نگهداري زنبور ها بايد در كوهستان ها و جايي باشد كه حداقل 5 كيلومتر از مزارع سمپاشي شده فاصله داشته باشد.

عسل آماده اي كه ما در سفره خود از آن به عنوان غذا يا چاشني استفاد مي كنيم مراحل مختلفي را طي كرده تا به دست ما برسد و همين عوامل بيشترين تاثير را در قيمت نهايي اين محصول دارد. همان طور كه گفتيم، در بسياري از كشورها، مقررات و استانداردهاي مختلفي در رابطه با ارائه عسل وجود دارند كه رعايت و پاي بندي به آنها، يكي از اساسي ترين اركان كيفيت محصول به شمار مي رود.

خواص عسل كنار به دليل خاصيتهاي درماني ميوه درخت كنار و آنزيمهاي بدن زنبور است كه توأمان با هم ماده اي مقوي و مفيد توليد ميكنند. بنابراين خريد عسل كنار اصل امروزه رشد قابل توجهي يافته است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.